Автобани Німеччини вкриють напівпрозорими фотоелектричними панелями

 У Німеччині планують встановити сонячні електростанції над автомагістралями.

Автошляхи Німеччини панелі
Фото/ecotown.com.ua

Дослідницький проект "PV-SÜD" запустили австрійський технологічний інститут (AIT), Німецький інститут сонячних енергетичних систем (Fraunhofer ISE) і компанія Forster Industrietechnik GmbH, передає Eco town.

Що станеться, якщо Земля раптово перетвориться на чорну діру

Повітряні змії-вітрогенератори

Фізики будують схему, яка генерує енергію з графену

«У ФРН близько 13 тисяч кілометрів автобанів, які займають близько 2,6% території країни, - пояснюють розробники. - Якщо встановити над ними сонячні модулі, загальна площа такої "електростанції" складе приблизно 337 квадратних кілометрів».

На першому етапі проекту буде розроблена концепція з підбором відповідних сонячних панелей і спроектований прототип покриття. На другому етапі прототип, оснащений вимірювальними приладами, буде встановлений «в польових умовах» і протестований у робочому режимі протягом року.

Учасники проекту планують використовувати для установки напівпрозорі фотоелектричні панелі, які лише трохи гірше звичайних за ефективністю.

Крім вироблення електроенергії, сонячний дах захищатиме дорожнє полотно від опадів і перегріву, підвищуючи термін служби автобанів.

Згідно з розрахунками, у Німеччині над автобанами можна встановити в цілому 56 ГВт сонячних електростанцій, більше, ніж встановлено в країні сьогодні. Додаткові СЕС зможуть виробляти 47 ТВт*год електроенергії на рік або приблизно 9% нинішнього споживання електроенергії в країні.


Підписуйтесь на наш канал YouTube

Коментарі

Unknown каже…
Молодці, краще чим виділяти нові землі.
Viktória Peričková каже…
Так, я можу погодитися з тим, що деякі так звані заклиначі є шахрайством, тому що я став жертвою кілька тижнів тому, тому що я так хотів повернути свого коханого чоловіка Шкурко, звідки я знаю, що деякі заклиначі є шахраями це коли ви починаєте спілкуватися з ними по електронній пошті або телефону Whatssap, і немає жодних доказів того, що ваша робота була виконана або показуючи вам фотографії поперечного розрізу їх храму під час процедури привороту, або ви просите розповісти заклинателя Ви, що робити у себе вдома, любовна процедура правопису має бути практичною, вимовляючи молитви-заклинання також у вашому особистому вільному просторі вдома. Заклинатель Дрігбіновії реальний, тому що він розповість вам, як зробити приворот самостійно у вашому будинку, вільному місці вночі, коли всі інші сплять у вашому домі, а потім Дрігбіновія дасть вам інструкцію, як зробити так, щоб молитва заклинала працювала. самостійно, не турбуючи і не вимагаючи більше грошей. Ось як відрізнити фальшивого заклинателя і справжнього справжнього працюючого заклинателя, який добре працює. Я виявляю це сам, і це працює для мене після того, як я вимовляю якусь молитву заклинання у своєму власному домі, Дрігбіновія розповідає мені все, що потрібно було зробити. Я уважно виконувала всі його вказівки і протягом наступних двох днів мені подзвонив мій колишній коханий Шкурко, він повернувся до мене того ж тижня, коли була зроблена молитва привороту. це дійсно так, я скористався цією можливістю, щоб порекомендувати канал заклинань Drigbinovia всім, хто шукає справжнього заклинателя, щоб терміново повернути колишнього партнера doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp його за номером +12162022709 або Viber +12066713285 дякую всім за те, що ви взяли час читати, і я бажаю всім удачі та щастя у ваших любовних стосунках/шлюбах. благослови вас бог.

Популярні дописи з цього блогу

Фермер шукав запчастини для плуга. У полі знайдено вражаючий скарб!

Москвичка написала донос на сина за вивчення української мови

Найменша та найбільша країни світу. Тест покаже, чи ви майстер карт

Справжньою науковою сенсацією став унікальний український скарб золотих прикрас

Гороскоп на неділю 25 жовтня для кожного знака Зодіаку

Італія: за ніч канали Венеції висохли. Вигляд пронизливий