«Я піддалася на вмовляння чоловіка і ми пішли в свінгерський клуб. Наше еротичне життя налагодилося» [ЛИСТ ДО РЕДАКЦІЇ]

Я ПІШЛА З ЧОЛОВІКОМ У СВІНГЕРСЬКИЙ КЛУБ. Я НЕ ОЧІКУВАЛА ЦЬОГО. Майкл Діщенца/Unsplash
Я ПІШЛА З ЧОЛОВІКОМ У СВІНГЕРСЬКИЙ КЛУБ. Я НЕ ОЧІКУВАЛА ЦЬОГО. Майкл Діщенца/Unsplash

«Чоловік умовив мене відвідати свінгер-клуб. Чесно кажучи, коли Пьотрек вперше запропонував таку розвагу, я подумала, що це жарт. З одного боку, це мене відштовхнуло, а з іншого — цікавість взяла гору і я врешті погодилася, не думала, що так «все закінчиться», — пише Аня у своєму листі.

Нижче публікуємо лист від Ані, яка написала нам про свій перший візит до свінгерського клубу. Якщо ви хочете поділитися своєю історією, пишіть на redakacja@ofeminin.pl. Вибрані списки будуть опубліковані на сайті Ofeminin, пише ofeminin.pl.

Ми з Пйотреком одружені вже досить багато років. Ми не маємо дітей, тому що ми це вирішуємо. Ми живемо на своїх умовах і радіємо життю, наскільки це можливо, ми зосереджені на собі. Наш секс принаймні приносив задоволення, але ми знаємо, що через деякий час деякі речі починають набридати. Після тестування різних позицій, іграшок, плівок і фотоапаратів ми шукали більше ідей для підвищення температури в ліжку. Хоча я була готова до експериментів, я не очікувала, що мій чоловік попросить мене приєднатися до інших пар. Чесно кажучи, я сприйняла це як жарт.

Я не могла уявити, як це було б бути поруч з людьми, які займаються сексом, не кажучи вже про участь у ньому. Так, у мене багата уява і є різні фантазії, але втілити їх все відразу? Крім того, свінгерський клуб нагадав мені дикі оргії і якийсь бардак. Серйозно. Хоча я досить відкрита до нового, я сказала категоричне НІ. Однак мій чоловік може бути дуже впертим, коли чогось хоче. І він, очевидно, дуже цього хотів, тому що не здавався і говорив про це, поки я нарешті не погодилася піти з ним у клуб у сусідньому місті. Останнє, чого я хотіла, це щоб хтось нас упізнав.

Пйотрек зрадів і готувався там, як на побачення. Але коли я подумала про це вдруге, я вже не була такою щасливою. Можливо, я не найбільш сором’язлива чи зарозуміла людина, але я не була упевнена, чи хочу я все це відчути. Мене навіть хвилювало, що мені носити – елегантно чи збожеволіти? У мене був душ, епіляція, маска і макіяж - все мало бути тип-топ. Я вибрала маленьку чорну сукню та сексуальні туфлі на підборах. Я дуже хвилювалася, чи правильно я роблю, навіть коли переступила поріг цього місця.

Перше, що я зробила, це з цікавості роззирнулася. Я боялась, що скрізь, куди я гляну, будуть голі пари. Але це не здавалося, принаймні спочатку. Ми потрапили в досить елегантне місце, де гості поводилися на високому рівні. Правда, було багато поглядів і посмішок, але ніхто на мене кігтями не кидався, ніхто мене не мацав. Гості сиділи при приглушеному світлі та розмовляли, пили напої, а фоном грала музика. Ви могли б розслабитися.

Ми сіли в барі, прямо біля однієї пари. Вони, мабуть, помітили, що ми новачки, бо почали розмову. Це був шлюб, який був разом довше, ніж наш. Вони розповіли, що час від часу ходять у свінгерський клуб, щоб розслабитися та оживити своє життя. Дітей виховували, тому, коли вони їздили на вихідні, ніхто їх не питав, що вони роблять і де.

Попиваючи напої, ми почали розмову. Минув якийсь час, алкоголь гудів у голові. Я подивилась на чоловіка з цікавості. Щось у ньому було: трохи старший за мене, з пильним поглядом. Я думала, що він хлопець з характером. Я побачила, як він дивиться на мене, і після чергової чарки стало дуже гаряче. Дружина поцілувала його й підійшла до іншої пари. Через мить його рука торкнулася мого стегна й продовжила. Я глянув на Пьотрека, але він лише посміхнувся. Я знала, що з його схвалення я вирішу зробити щось більше, ніж просто спостерігати. Я швидко зрозуміла його намір і дозволив йому зробити набагато більше. Я навіть не думала про те, що я роблю, я просто віддалась моменту.

Коли ми переїхали у зручніше місце, все пішло своїм чередом. Пйотрек був поруч і все бачив. Я знаю, що він насолоджувався, не чекаючи, поки я закінчу. І найкрутішим було те, що я почувалася повністю звільненою.

Після хвилин піднесення я підійшла до Пьотрека, він був у захваті. Він зізнався, що ніколи не забуде це видовище і воно принесло йому величезне задоволення. Він здивував мене, тому що я була впевнена, що він хоче спробувати насолоду з іншими жінками, а не те, що він отримає задоволення від спостереження, як я досягаю свого піку з іншим хлопцем. Повернувшись додому, ми відразу лягли спати. Ми насолоджувалися сексом, як ніколи.

Скажу вам, що шкодую лише про одне. Зокрема, я так довго погоджувалася відвідати клуб. У мене були помилкові уявлення про це і страх перед, вибачте, збоченцями. Незважаючи на те, що секс був «у повітрі», це не було те, що кожен мав займатися сексом з усіма іншими. Без моєї згоди мене ніхто не чіпав. І обравши компанію цієї пари, ми прийняли одне з найкращих рішень.

Наше сексуальне життя покращилося, і я відчула себе ще більш жіночною та бажаною. Мій чоловік дивиться на мене з вогнем в очах. Він розповів, що під час нашого спілкування в його уяві часто виникав образ того, як я прийшла з тим хлопцем. Мабуть, у кожного свій фетиш і, мабуть, чоловіка такі речі збуджують. Ми стали ще більш відкритими один для одного і той візит до свінгерського клубу точно не останній. Ми плануємо відвідати те саме місце, і я сподіваюся, що нам буде так само весело. Я не можу чекати.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

НМТ-2024: з одного з предметів жоден учасник не набрав 200 балів

У Києві представили макет храму трипільської культури, який існував на Кропивниччині

У підручнику з української мови виявили карту України без Криму: автори кажуть, що "недогледіли"

Росіяни не зрозуміють. Що означає це самобутнє українське слово та коли вживається